11 mars, 2012

Min dag




Den andra förstår inte riktigt det här, med den här dagen,
ibland inte jag heller,
den dagen som bara är min.
Men det är någonting speciellt med den, det är en dag att fira, på ett eller annat sätt.
För mig innebär dagen något fint och vackert,
någonting med livet att göra.
Att fira att jag faktiskt finns.
Och jag firar, jag firar att jag fått uppleva ännu ett fantastiskt år,
trots att det gick alltför fort.
Jag firar att jag är jag,  allt fint jag har omkring mig.





Nu har min 25års dag firats,
gitarrspel och sång, finaste tårtan,
den sprakande brasan,
den finaste vita spetsklänningen och lite piff piff, 
och fina fina familjen och vänner.
och det kommer nog att firas lite till, 
Tack för att ni firat med mig,
och tack för alla gratulationer.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar