23 oktober, 2011

Sista rycket nu..


Tack för att ni fortfarande tittar in här, och naturligtvis kommer det att bloggas flitigare,
efter dessa intensiva tentor!.

En skrevs igår som sagt, och jo och nej.
Nöjd är jag inte, men samtigidigt så upplever jag hårdare krav på mig själv,
som jag faktiskt inte haft tidigare.
Och så detta slarv, jag kan, men jag slarvar.


Bestämde mig för att ha min lediga dag igår,
så jag for till byn och åt halstrad strömming och löjrom.
Men, återvände hem ganska snabbt igen,
då jag var helt slut. Tog ett bad med en massa bubblor och tända ljus,
småsjöng för mig själv och sedan fick det bli kväll för mig.

Fick med mig en massa fisk och bakat bröd igåg också.
Sikfileer och sådant, det är lyx som tusan för mig.
Och idag blir det smörstekt sikfileer såklart, med rotmos kanske.

Och nu blir det sista dropparna av kaffet och sedan sätta igång med den sista tentan.
Sista rycket nu för tusan, tagga tagga!
På torsdag är det klar´t.

Bilderna är från lilla utflykten förra lördagen, gud så jag längtar ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar