27 oktober, 2011

Snipp snapp slut


Så var det färdigt för denna gång, båda tentorna är skrivna.
Jag kan inte med ord förklara vilken enorm känsla det är, samtidigt som jag nästan tänker:
Vad ska jag göra nu då?
Studierna har varit i mitt fokus kontant under senaste månaden och jag har knappt gjort annat.
I framtiden kommer det fortfarande vara obligatoriskt med hög fokus på studierna,
men förhoppningsvis inte lika intensivt.
Denna läsperiod är helt klart den tyngsta av dessa två år.
Och oj så jag kämpat.

Och jag är stolt över mig själv, ger mig en klapp på axeln.
Och så skall jag fira med att krypa under täcket extra tidigt ikväll. :)

Kanske att jag kommer mig ut i skogen, kanske på söndag, 
och kanske då att korgen fylls med blåbärsris,
som skall smyckas så fint ute på balkongen. 

Fin helg till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar