27 september, 2011

Snygg vid havet







När vi for till stugan i helgen var det bara Katten Gustav som ville följa med.
Den andra soffpotatisen, lite väl lik sin husse, Katten Zimba,
 han gömde sig under täcket när kattburen kom fram.
Och borsten kom jag ihåg att ta med också,
för första gången denna sommar.
Så Gustav borstades, och borstades,
och borstades vid havet.
Håret flög och katten spann.
Snygg vart han.

Piggnat till har jag gjort och förkylningen börjar se sig som besegrad.
Igår var jag och min mor och såg Jägarna 2.
Hade stora förväntningar med tanke på den första filmen, och faktiskt var denna riktigt bra ändå.
För att inte tala om de magiska och magnifika miljöerna som vi har här uppe i Norr.
Och så Peter Stormare förståss, 
han ser jag gärna på.

Fin Onsdag ska ni ha!



1 kommentar:

  1. Verkligen fina bilder:)

    Skönt att höra att du mår bättre också!

    Ha en skön kväll, kram Therese

    SvaraRadera