29 september, 2011

Fredag


Det här med mode och färger och min kropp är inte riktigt min starka grej.
Har förstått att jag nog är en vinter, då jag klär väldigt bra i gammelrosa och chockrosa.
Men resten, vill jag gärna också lära mig.
Var sak har ju sin tid.
Hur som, kände mig så fin i min mjuka, varma, långa, väl använda  kofta,
med den lila svart- blommiga haldduken, bruna chicka väskan
och polkagris aktiga gummistövlarna.
Så jag tänkte jag skulle bjuda på mig, och i just det, 
och ovan har vi resultatet.
Det här med själv utlösare på kameran får jag träna på. Och ljuset och fokus.

Hur som, tjingeling och trevlig helg säger jag till er.
Matte, matte,matte,matte och matte ska det räknas först
och  en liten redovisning blir det, på engelska såklart.
Sedan hoppar jag i bilen och har ett första stopp i Pajala.
Där skall jag inspireras i kvinnligt företagande och mingla och äta  middag,
kilklackarna åker på, rouge och några extra lager mascara.
Sedan väntar en hel helg med en fantastisk kvinna och likaså miljö.
Vedelbad bastu och några kalla på det, kan det knappast bli bättre.
Can´t wait.

2 kommentarer:

  1. Hi hi men det ser väldigt fint ut om man kisar lite :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med bild på dig själv:) Fin!

    Härligt med kvinnlig inspiration också som avbrott i all din matte;)

    Hoppas du haft en bra helg! Kram Therese

    SvaraRadera