13 september, 2011

Tisdagstrött

En massa inspiration och fint från Eva i Walla.

Oh boy. Nersjunken i soffan med en rykande kaffekopp på det gröna bordet.
Surfar runt, inspireras och suktar efter allt fint som finns. 
Men det blir inte så mycket mer än så faktiskt. 

Igår plingade en sprudlande kvinna på dörren,
och in stormade hon med en rödvinsflaska, choklad, nötter, torkad frukt och färsk frukt!
Sån lyx, mitt i vardagen, att få sitta där på kökssoffan och pratade om allt och inget.
Och mysig morgon med så trevlig sällskap vid frukosten.

Egentligen borde jag göra en massa, men jag orkar inte.
Ska äta turkisk yoghurt med granat äpple sedan, 
inbillar mig att det kan få fart på energi och schasa iväg eventuella baciller.
Så soffan får det bli resten av denna tisdag kan jag ärligt säga.


1 kommentar:

  1. Man måste få ligga i soffan ibland och bara vara:) Hoppas du är piggare idag! Kram Therese

    SvaraRadera